Online Now Icons

Saturday, April 17, 2010

cerita pasal adik beradik aku

Adik beradik ade 5,termasuk aku. yg sulong name die:intan syarafina,14 thn sikap die ni, grg,pemalas nk tolong org mcm2 lagilah.Yg kedua tu akulah klu aku x yah lah cite,kite sambung yg ketiga pulak,name die:m.nasrulhaq,9 thn die ni suka sgt menyakat adik aku,klu ngan aku pulak aku selalu kena buli ngan die,maklumlah die tu kan belagak badan die tu besar dari aku.yg keempat pulak name die:intan nabilah insyirah,3 thn die ni same je ngan kakak aku grg x padan ngan kecik lak tu, dh lah byk soalan yg mule dari kenape3, pening kepala org nak jwb.yg terakhir ni x byk sgt cerite die,sebab die baru je lahir bulan january 2010 ni name die: mohd iman syafiq 3 bulan, die comel lasak, kdg2 klu x perasan dari toto yg die baring tu sampai tinggal kepala je atas toto tu. dh lh sampai sini je yg nak dikongsi..

No comments:

Post a Comment